144-221

Jaha å var den sköna helgen över. ja den är faktiskt skön trots att man är arbetslös och går hemma. På helgen slipper man känna trycker över sig när man ska söka jobb.

jag har föröskt nå ett par stycken nu på morgonen utan resultat....Så ska leta reda på lite nummer som jag kan ringa i morgon.

Igår var en bra dag. Jag vaknade stack ut och sprang i det då fina vädret. efter 4 km bröt helvetet ut och min brama kropp piskade av "Hail mixed rain". Det kom inte rakt uppifrån heller utan rakt framifrån så man fick skydda ansiktet för att inte bli blind där på slätten. Men det avtog och jag kunde genomföra 9.5 km.

Sen kom Perre över han avr hungrig och jag med så vi lagade hamburgare och kollade på hockeyn. Axel kom också över men han hade ätit köttgryta så vi fick äta ensamma. Grattis Tjeckien till guldet. Ni var såå mycket mer värda det är äckel russia!

Nepp nu ska jag äta lite sen sticka på matte lektion. Och ikväll är det hockey fys. Hoppas alla kilalr kommer för man behöver ltie konkurrens om man ska utvecklas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0