139-226

Maj har namnsdag idag. Det är maj månad haha vilket sammanträffande

idag ahr jag varit ganska duktig. Klev upp i bra tid, började tvätta kläder och stack ut på en löprunda (15km). Sen blev det hem och göra diverse små saker som disk och tvätta mer. innan jag pallarade mig iväg till matten.

Sen kom stina över och lånade internet och pluggade. Medans hon gjorde det så vek jag tvätt, lagade mat och läste lite litteratur. och lirade lite fifa.

Idag körde vi ett hockeyfys pass också. Blev bra pump tycker jag.

I morgon ska jag städa här hemma och baka en liten tårta åt ett födelsebarn! tänkte även klämma in och söka lite jobb :) det måste hända något snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0