138-227

Hej!
Idag klev jag upp i bra tid för att ringa runt på lite jobbjakt. Fick inget konkret men lite hopp och det lever jag ett tag på. Kändes som att de inte är omöjliga längre.

Sen servade jag och pappa min bil. Hoppas den mår bra av det :)

just nu är min ekonomi väldigt sargad och jag ahr en extrem budget den kommande veckan. Därför gillar jag att göra saker som inte kostar något. Därför bokade jag ett tvätttid idag, för tvättmedel har jag och då kostar det ju inget. Sen så tränar jag för det kostar inget. Och jag ska försöka spela lite tv spel för det kostar inget...

Jag är nyligen hemkommen från Anton. Vi kollade när Sverige enkelt manövrerade ut Schweiz med 5-0. Nu ska jag läsa lite bok och sen sova gott... jag borstade så hårt att det rann blod ur munnen för en stund sedan OSKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0