137-228

Hej hej vecka 20, 17 maj, Norges nationaldag och såå. grattis Rebecka som har namnsdag idag också.

Igår var det en mycket mysig dag. jag började med att springa en sväng sedan var det inhandlade av råvaror med axel och anton som gällde. Vi klarade oss under 400 kronor haha vilken lättnad.

Sen grillade vi och lagade ett knyte med allt i. jag, Stina, Perre och Axel kämpade verkligen för våran middag. Hurtig gled in och grillade några korvar med ruttet bröd. han ville int eha det så krångligt var hans förklaring. Blev vårna middag värt allt besvår då? Hell yeah!

sen glutta vi hockey,atchen mellan Sverige-Kanada 3-1 sweet sweden!!!

Idag var det då dags för matte lektion igen. Nu börjar det så fint dra ihop sig till ett nationellt prov. Nämligen nästa fredag.... Efter det provet hoppas jaga tt jag kan få ett betyg i matte B.

Ikväll har vi premiär för fysträningen med boysen. jag och Robin K som ska hålla i det och förhoppningsvis kommer det lite fler än förra året. Nu har vi lagt oss på dagar då fotbollen ej tränar.

nu ska jag nog ut och springa av mig lite frustration av att inte få tag i något jobb....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0