134-231

Hej Halvard du har namnsdag! va? finns det ingen som heter så? synd

idag vaknade jag med ett knä som fortfarande bara duger att bygga lego med. Kände igår kväll att det blev varmt och började svälla. Så blev ingen löpartur med Kryddan som planerat.

Jag och lillebror for istället in till Mekonomen hämtade ett luftfilter till Kleopatra sen blev det ett grispass på PG. Helvete vad vi slet som två oxar framför plogen.

nu är jag nyligen hemkommen och sitter å pumpar Anttila för ikväll smäller det! jag ska bjuda på lite klassiska bilder från tidigare konserter. Ikväll lär det bli nya fina bilder :) VÄRLDENS SNUSKIGASTE MAN!
















Kommentarer
Postat av: angelica

Vi diskuterade namnsdags barnet idag. Inte fan är det många idag som har namnsdag inte.. Vem döper stackars ungar till Halvard?

2010-05-14 @ 23:02:20
URL: http://jasaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0