133-232

Kristihimmelsfärd idag då.

Dagen har bjudit på riktigt jävla kuk väder! Men jag och Tim trotsade regent och tog några varv på Åsen. Kändes heelt okey lite sinkad av vädret och att magen kändes tom :O

Efter löpturen bar det av hemmot för byte till torra kläder och lite föda. Sen ner till Sportic Gym och träna Ben/Mage och Rygg.

Äntligen hemma sen så duschade jag och blev människa igen. kokade ihop en sån förjävligt stark köttfärsröra, till det serverade jag fullkornspasta och ett glas mjölk.

Inom en framtid dyker Stina upp vi ska nog bar ata det lugnt idag, jag har även lite skral ekonomi för att göra massa utsvävningar 2k som ska räcka resten av månaden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0