131-234

300 kilometers. Okay, we admit: we’re impressed. Not that we have to tell you, but you’re a total champ. You distance demon you.

den textraden stod på mitt nike + konto när jag loggade in idag. Hur nice är det inte med uppskattning och beröm? Fan om man fick det varje dag :)

Har nyss sprungit 11 km med mina nya skor. Fy faan vad sköna vilket köp vilka dojjor. jag kände av hälen första kilometern men sen gick det som smort. Visst det märktes att jag inte sprungit på över en vecka men kändes iaf bra efter omständigheterna.

Idag klev jag upp tidigt för jag ville verkligne ha svar från jobbsöken jag gjort. Blev dock inge gladare efter dessa samtal. men ska göra två till här efter 10 hoppas på något då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0