129-236

hej!

Vaknade ganska nyligen. Blev ganska sent igår. Var ju som sagt i Stokholm och såg Kashmir med Stina och Sara. Det var en kanon härlig spelning och man glömde bort alla bekymmer när man stog där i en mörklagd lokal och lyssnade. Live musik är fan bland det bästa som finns!

Idag väntar lite träning om Stina hinner vakna vill säga hehe. Annars ska jag under dagen konsulta ett jobb och bygga tarpp åt Leif. ikväll ryktas det om hockey, jag är rätt insatt i VM haha ne men det är Norge-Sverige 20.15 ikväll. Ingen jätte match men alltid kul att kolla hockey.

I morgon får jag svar på en jobbansökan. Mina tummar hålls så jävla hårt, jag vill verkligen att detta ska gå i hamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0