127-238

En till dag i mitt liv som sysslolös.

Stack in och tränade vid 10 tiden. Efter det så stack jag ner på stan, fixade klart bredbandsförlägningen och var på stadium. Mitt försök att byta mina löparskor mot en stolek större gick ju inte igenom. Så nu blev det skyst rabatt på 20% och expertis hjälp kring mina fötter. Så det blev ett par skor till men som skogudarna säger, du kan fan aldrig få för många skor.

Försökte få tag i Wallon's motor angående 15 tusen mila service på Kleopatra men de var på konferens i Dubai. Det går bra?

man börjar bli jävligt less på att inte tjäna lite penagr och kunna leva ut lite. men jag väntar svar från LJ idag och på måndag kommer en dom från Gerry. Hope for the best!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0