126-239

Rita har namnsdag! och?

Tja!

Fan idag har det varit en bra dag, en riktigt händig och behaglig dag. Började med att ringa lite samtal och göra klart att jag ska köra vidare på 3:s bredband. Det funkar betydligt mycket bättre än tele 2 och sen vill jag ha kvar min kanon dongel :)

Efter frukost och tidningsläsning bar det av upp till Ica, där panatde jag ihop 31.50 kronor. Sen gick jag till AF och begärde förflyttning från e-tuna till Kungsör. min nya kontaktperson heter Robert Orr....inget mer på det?

Hem bytte om till lättklädsel. Städade igenom hela lyan och sprang sedan raka vägen ut i trädgården för ett hopprepspass. Hur awsome som helst! In duscha. Sen kikade mormor och Leif förbi de hade nybakta kanelisar och en spegel med sig. Vi fikade monterade upp spegeln i hallen. Nu ska jag snart bege mig hem till Stina hon vet inte om att jag kommer dyka upp :)

Ska även hinna med att kila förbi mamma så hon kan surfa från soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0