121-244

Första maj 2010.

Igår var det valborgsfirande och jag tycker det är grymt kul att Hurtig annordnar och fixar så vi kan samlas alla på samma ställe. Fantastiskt initativ. Kvällen var trevlig med mycket kända ansikten som man inte sett på länge och några man sett mycket av men som ändå är kul att umgås med.

Idag är jag absolut inte bakfull, mycket tack vara att jag höll mig på behagligt avstånd från alkoholen. Så jag ska fira min första maj med en skön löprunda. Best beer in the world competition startar idag. Jag ska följa upp ställningen här på bloggen. Jag springer för team Grolsh, jag tror på oss hehe tjeckisk god ljus öl!

Det är tyngdlyftings EM i Köping med start idag. Får se om jag åker in en sväng och gluttar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0