saltkaret är borttappat

Tja!

Har inte skrivit på ett par dagar. men idag fick jag läge, nu. Igår var det jobb, gym och barmark sen hem till stina och chilla.

Idag klev man upp till jobbet igen. det gick knackigt i början men sen rullade det på och vilken kalas avslutning jag gjorde. Sen blev det hem och handla, äta innan jag och brother möttes upp på sportic. Bra jävla underkroppspass! High TEN!

Sen skulle jag testa benen och tog en sväng på åsen. Min första reaktion var ungefär som när man förlorar oskulden.

Först tänker man nee fan det här går aldrig, sen när man kommit in i det så går det fint. man får självförtroende blir en superhero. Och rätt som det är så glider man långsamt upp i superman ställning och njuter av avslutningen.

Men så här i efterhand så känns det sådär, det gick inte såå bra som jag hade hoppats. har fortfarande värk men det gåra iaf att springa det är jag belåten med just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0