Japs at ma back

Idag tänkte jag vara klyftig och lura solen. trumvirvell....

jag köpte solskyddsfaktor 20! taraaa

Jag smörjde in mig "noga" missade en rund fläck av min "breda" rygg. På just denna runda fläck brände solen mig hur hårt som helst, detta ser för jävligt ut! bättre lycka i fortsättningne hoppas jag

Idag var min granne över och visade ett dokument som jag var med och skrev på. Det är angående den kommande hyreshöjningen som ligger i krokarna. Jag tänkte förts vara kuken i huset och inte skriva under men betsämmde mig sen för att inte vara så trög och dryg så jag skrev på :)

Kul att Spanien fortsätter ånga på i VM, mitt tips på Villa som skytte kung ligger också bra till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0