154-211

Tja!

Det blir nog mycket jobb i sommar som det ser ut. Jag är jävligt taggad och ser fram emot detta då man har fått tömma sitt semseterkonto pga sena utbetalningar från Alfa.

Nyss stack Pettson hem vi kirrade ihop chili con carne och kollade på amerikans thriller.

Har även hunnit med att träna med brother (det går bra nu vi ska nog vara i fin form lagom till hösten). Sen testade jag benen på kort distans, det gick absolut inte bra och detta grämer mig något förjävligt då jag gärna hade sprungit maran på lördag....

Jag har städat här hemma också (Y) så jävla skönt efteråt hehe



Kommentarer
Postat av: John Skriker

Tjena Kimpa!

Tänkte bara säga att John Skriker-bloggen är tillbaka på www.skriker.se (nu med hjälp av Allt om Adam).

Jag kommer hem om några veckor, då får vi planera in något nice på RAW =D



Ha det nice tills dess!

/John

2010-06-04 @ 20:09:01
URL: http://www.skriker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0