Tio

Doktorn sa du borde räkna till tio! Tjohoo första dagen efter den extremt lååånga julledigheten. Det var en mycket skön dag med innerjobb och bra radiotillgång. Var själv på The Firm today. Men Lillgrabben fixade det med. I morgon får jag kanske sällskap på lunchen av boss Nic, who knows? Efter jobebt stack jag ut på en skid tur i åsen! Hålelr glöden på att bli en brinnande låga igen? Jag säger som kapten Klänning ... Ingenting! När jag sedan kom hem till Eskilstuna efter ett pit-stop på Willys för toalettpappersinhandling så bytte jag om käkade nudlar och stack till Tha Gym. Ryggen fick smaka på substans och ögonen vilades på en tajt dam i 33 års ålden, Mums! Annars har min kväll bestått av lite tv tittande ( Victoria Secret's show ) det måste man ju se varje år (Y) . Sedan lite träningsprogram fix, focus på rumpa,ben, armar och rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0