Sikamikanico

Vaknade tidigt i dag, åt grötfrukost framför nyhetsmorgon med Lassse Bengtsson. Tog på mig training outfit och promenerade till gymmet. Döm av min förvåning när jag var helt ensam i det annars folktäta gymmet. Tränade armar och mage sen löpte jag en halvtimme i uppförsbacke på löpbandet.

Kom hem stack till COOP. Pantade burkar och flaskor. Handlade mat, sedan rörde jag mig österut för att hyra Falk filmerna 3 och 4 på Rix Video.

Efter min lilla utflykt tog jag tag i matlagningen så Oskar blir glad när han komemr hem. Jag stekte pannkakor och avrundade med att diska... Nu sitter jag och lyssnar på RHCP tjing

Grattis Gunnar som han namnsdag idag. P.S jag vägde in på 79 kilo idag (!) ska bli ändring på det i promise :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0