I Found Out

En myssöndag har det verkligen varit. Skönt att bara slappa och inte tänka på nästa vecka som kommer bli en riktigt utmaning. Jag kommer för det första vara fattig som ett husdjur, jag kommer ha ett matteprov att plugga till. Och så ska man sköta sitt arbete+ ett litet jobb på sidan om. Känns som jag behöver en god nattssömn.

Idag klev jag iaf upp runt 9 hugget. åt en stadig frulle, stack ner och la i tvätten. Sedan stack jag ut och sprang en timme eller så. Hem och åt lunch sedan plockade jag upp tvätten.

Sen kom min syster Fanny på besök vi lirade nhl och jag tror jag vann hehe ;) sen kikade vi vem ve mest där min gamla granne från drottninggatan var med. Hon gick hela vägen till final vilket jag tycker var duktigt gjort.

Vi testade även pizzeria La Luna som har glutenfria pizzor. Och vi kan ju komma överens om att de var riktigt bra (y) jag smakade den glutenfria och den smakade kalasbra.

När Fanny stuckit hem blev jag grymt rastlös och kände för att klättra ner från balkongen eller hånka på tåget elelr dylikt. Så jag klädde mig och stack till gymmet där jag krämade ur axlarna och malde 200 sit-ups på ren tristess... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0