Diplomat's son

Igår jobabde jag 9h för att jag och kalle har en hemlig plan att vi ska jobba in 2 timmar till på fredag då vi ska sluta efter lunch är det tänkt :). Efter jobebt drog jag på mig löparklädseln för att ge mig ut i 7- och känna mig levande. Jag mötte ett kallblod med 180 i mankhöjd. Höll på att svimma av Rädsla/snösnubbel på smal passage.

Annars en rätt chill arbetsdag idag på Björling Bil (Y) kontoret kommer nog bli klart inom en väldigt snar framtid.

På fredag när jag slutar tidigt ska jag passa på att åka och fixa till min tatto på handleden för att den har tappat en hel del färg och det är inte riktigt rätt ;)

MM eller mästarnas mästare måste vara det absolut bästa tv-programmet sedan söndagsöppet under min mellanstadieperiod. Jag är helt lyrisk och älskar att se alla dessa giganter kämpa i uppfinningsrika och underhållande tävlingar. Jippie !!! min favorit just nu är Thomas Gustavson en gammal skridskokung för er som inte har så stor koll.

Idag åkte för övrigt den förre kanotisten Agneta Gustavsson ut. Det var lite kul att se hennes film och höra henne berätta om sin första tävling som gick av stapeln var då? joo io lilla pittoreska Kungsör!

sov gott nu småsten, för nu ska diamanten lägga sig och grubbla på hur man ska läsa fred i pakistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0