Det snurrar i min skalle

Har precis kollat på filmen Garfield, den gick på 3:an och det passade bra när jag skulle äte min sopplunch efter ett bra gympass+powerwalk. Och jag blev förälskad i Liz eller Jennifer Love Hewitt som hon heter på riktigt. Alltså vilken kvinna! tame fan det vackraste jag sett, och hon verkar vara så vänlig och omtänksam(Y) Kashing hon är bara 9 år äldre än mig. Perfect match. Hon Verkar ju träna och leva ganska sunt också....




Annars är det ju sista dagen på julledigheten. Känns faktiskt skönt att komma igång och börja rulla i rutinspåren igen. Ska bli gött mos med kortvecka till att börja med, torsdag fredag liksom. Ska skiva väggar ute i granhammar hos Rohm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0