Atombomb

06.46 jag drog upp volymen  i bilen och tröck in trumhinnan fyra micromillimeter. Det var Anna Ternheim som spelade melodi och jag blev en trollslända i tanken.

Idag har det verkligen varit en kärvig dag på jobbet om man ser till transport av gipsskivor från torpa till Granhammar. Jag tänkter inte beräta den 2.5 timmar långa berättelsen om allt bilstrul...

Doch var det kul med alla djur jag sett idag. Började med en hare som jag var nära att stressa till smärtgränsen, sedan såg jag en hel flockl rådjur som jag delade på så en stackare blev kvar på höger sida vägen medans alla andra stack åt vänster. Det var inte meningen, det bara blev så! jag ville ju inte..... Sedan såg jag ett till rådjur (Y)

Jag och Oskar är precis hemkommna från Cafe Sylvia. Jag ska nu ladda om inför i morgon då det blir träning. Var även ner på gymmet en sväng idag, körde axlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0