Första natten ensam är gjord.

I morse vaknade jag för första gången ensam i min nya boning. Jag trivs so far. Jag tycker det är ett mysigtplace med kanon läge för att vara i Kunge, ingen sjöutsikt men inte mitt på Queen street även fast pulsen ibland lockar.

Idag har jag haft mattelektion och ringt till tele 2 för att lösa allt skit emd en jävla faktura!. När allt var löst och jag hade fått det ur världen så stack jag upp på Åsen för att klippa några varv. Jag slutade på 5 och kände mig rätt så tillfredställd. Efter rundan krämade jag in till E-tuna för att städa det sista ur lägeheten och träna med MOOOONIIII, Hon körde hela kroppen s usual, jag tränade ben/mage och rygg. Kanon pass.

På kvällskvisten blev det till att inviga spisen. Jävla fint kräm i plattan måste jag säga. Blev potatis vågor emd pepparstek och BERNEE!. Shaka ihop lite päronsaft till (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0