96-269

Now i can't stand here anymoore.....because I'm Luke Skywalker!!!

Japp sitter och lyssnar BD klockan 02.25 denna tisdagsmorgon. Jag ahr inte varit så duktig på att blogga de två senaste dygnen hehe. Sorry för det men jag har haft lite annat att stå i.

Idag är en ganska hektisk dag med mina mått mätt. Jag ska föröska reda ut härvan med mina sommardäck, om man ska behöva köka två nya eller om gummit håller en sommar till.

Sen ska jag om en halvtimme befinna mig nere på Proffice kontor för informationsträff. Man gör det bästa av situationen.

Måste även få tag i Siw för komplettering till A-kassan. Suck! Det känns ju rätt kul att åka tvärs över hela mellansverige för att fixa ett papaer som sedan ska skickas till Solna. För att i sin tur ge mig ett svar som ajg lika gärna kunde fått för 4 veckor sen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0