91-274

Jag har fått ett hemskt besked. Jag har under två år varit fadder åt en underlat i Kuwait. Och det hemska är att någon har kidnappat honom ja det är en hane och han heter Turdie. Hur han ska återfinans är ingen jävel som vet. Och vart alla mina fadder pengar nu ska ta vägen är det bara en kille i Bromölla som vet.... tunga besked kommer sällan ensmma. Har även tappat förmågan att drömma om overkliga saker hmmm

Vilken hektisk dag!. Började med matte lektion i 2h sedan blev det snabba sig hemmåt och börja tvätta. Hade en hel del att washaaaa. Nu sitter jag iaf färdigtvättad och hoppfull om en behaglig Skärtorsdag.

Igårkväll hände något mycket läskigt och tankedrivet. Var hemma hos Stina då hennes pappa började må dåligt. Då trodde vi att det var hjärtat men nu en dag senare verkar det vara lungorna som spökar :/ hmm Krya på dig Georges.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0