119-246

Hej!

Idag ahr Tyko namnsdag!? hallå vem fan döper sit barn till Tyko??? Anyway grattis alla Tyko där ute.

Har för cirka 47 minuter sedan kickat igång dagen med att göra en uppstigning och en runda i lägenheten för att se att alllt är som det var igår när jag somnade. Sedan har jag surfat runt lite och kanske lite på impuls köpt en ny dator. Jag tror det blir bra har tänkt att min kära mor ska få min gamla, den ahr verkligen varit en trotjänare och inte gjort mig förbannad så många gånger.

I övrigt idag ska jag in till E-tuna, vara med på besiktningen av lägenheten (nervöst). sen blir det ett gympass på powergym. I eftermiddag ska jag räkna en jävla massa matte så man är förberedd inför provet i morgonbitti...

Kapitel 3-4 ska faan bli fixat nu (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0