111-254

Sovmorgon!

Matte mellan 12.30-14.30 jag gillar de långa onsdagslektioenrna de är jävligt givande och trevligt emd lite folk på KP. Sen är det ju klart att 2 h matte är väl inte det optimala men jag hoppas jag lär mig något för nästa vecka är det dags för prov!

Blev vilodag idag. Så hoppas mer ork finns i morogn då det blir både löpning och gym.

NHL uppdatering:

Ottawa-Pittsburg 4-7 , Pittsburg leder med 3-1 och ser ut att kunna gå vidare utan större problem.

Detroit-Phoenix 3-0, 2-2 i matcher och detta var en aldeles avgörande seger för Detroit. Hade de förlorat tror jag att de hade varit på mycket tunn is nere i Arizona.

Philadelphia-New Jersey
4-1, 3-1 i matcher till Philadelphia. Tunga möten men nu har Flyers fått lite luft under vingarna kan gå.

Nashville-Chicago 4-1, Nashville leder med 2-1 men ska ärligt talat inte klara av att skrälla.

Colorado-San Jose 1-2 Eft.förl. 2-2 det absolut jämnaste av alla möten. Colorado spelar långt över sin förmåga men jag ser det itne som någon omöjlighet att slå ut Sharks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0