110-255

Hej.
Klockan är 07.04 och jag har redan kommit upp, ätit frulle och packat ner ltie grejer inför flytten. Mina ögon är illröda efter ednast 5 h sömn. men jag känner mgi pigg i kroppen... Tänkte sticka ut på en löprunda kring 08 hugget så man är rastad till att man ska tvätta kläder och fortsätta med packningen.

Igår kväll kom Hasse, Arthur och Jonasson på besök Chers! Det blev att kika på final match nummer 3 som HV vann på sudden death. Är så rogivande att kolla sm fnalerna när inte modo är med, jag bryr mig liksom inte vem fan som vinner.

Nattens NHL:

Boston-Buffalo 2-1 Skott: 29-33 Boston leder serien med 2-1

Montreal-Washington 1-5 Skott: 27-36 Washington leder med 2-1

Los Angeles-Vancouver 5-3 Skott: 23-28 LA leder med 2-1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0