108-257

Fucking shit! Vad fan betyder det?

hmm Knulla skit eller nått tror jag?

Tja!

Söndagmorgon och idag ska jag vila och bara njuta. Har här på morgonkvisten, ätit gröt och kollat på ett gammalt avsnitt av Roomservice och dessutom betalat tre skit tråkiga räkningar....

Igår var det trevligt, Åkte till Örebro som planerat. Jag, Nyggan och Schöttis gled till oleary's, kikade hockey och åt god middag. Hv 71 vann på övertid med 4-3 Johan Davidsson avr bra och avgjorde. Sedan kom den förlorade sonen Jeppa. Vi mötte upp han sen gled vi till Pitcher ett annat skönt sporthak. Vi chillade och snackade skit vilket var mycket trevligt.

Jag styrde kosan hemmåt kring halv 01 hugget. Klippte en ful jävla äckel mus på vägen mellan örebro och Arboga, Victory!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0