106-259

Vaknar slår upp ögonen, tittar ut genom takfönstret och avd fan får man se? Jo feta jävla äckliga snöflingor. De var stora nog att knocka en uggla som flyger mellan trädtopparna.

Ångestfyllt gick jag ändå upp år frulle sprang ner de 300trappstegen till bilen och for till Kungsör för mattelektion 07.22.

Matten gick bra inte bäst men bra. Sedan hämtade jag upp Staina som jag coachade under ett hyfsat träningspass, vi har haft bättre men jag är nöjd! :)

Efter att man kommit hem och andats en stund kom Hasse/Jonasson förbi. Vi chillade och snackade sånt som äldre män brukar tala om. Sedan var vi tvugna att göra något konstruktivt så vi tog ett golfset som det stod "Varsågoda på". Sedan stack vi till Eskisltuna Golfbana och klippte ut några sköna på grönbete...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0