104-261

Tjoho!
Dag onsdag började med ett par telefonsamtal ett som gav pengar och ett som bara var informativt. Sedan begav jag mig till gymmet och pumpade ben/rygg och mage. Kalas fint pass som verkligen kommer kännas i morgon. På tal om morgon, hade tänkt kliva upp tidigt och trycka ett fint löppass innan det är dags för huggormarna att kräma järn.

I övrigt idag har jag varit på en givande mattelektion där jag ahr lät mig räkna ut nollställen och ta ut symmetrin i ett pronom. Sen stack jag ner till OKQ8 tvättade bilen och snackade bort en timme med våran hemkommna vän Hurtig!. Kalas fint att se dig igen ponken..

Efter shit chattet stack jag hemmot (Eskilstuna). Svängde in på det relativt nya Willy's och handlade things. Åkte raka vägen hem och började skala potatis. Middagen var klar ca 40 minuter senare och det blev kokt potatis med fiskpinnar :D

Den 24 ska jag förhoppningsvis börja flytta och kommer nog vara helt inflyttad till den 26.

Kommentarer
Postat av: Sara Cederborg

vart ska du flytta nudå? :)

2010-04-14 @ 20:21:46
URL: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0