102-263

Måndag vecka 15 och man rivstartade veckan med lite matte mellan 10.00-11.00. Sedan åkte man hem mot E-tuna för att köra ett gympass. På vägen såg jag en gul lök och en överkörd grävling. På gymmet körde jag premiär för ett nytt träningsupplägg som ska få mig i trim till juni,juli. Med facit i hand känns det grymt bra, ska se till att hålla i den här trenden nu och skapa en ny träningsvilja och en glädje i träningen.

Grattis Henrik Sedin till Art Ross-Trophy! Fan självklart ska det krävas en Modoit IGEN för att vinna NHL's poängliga. Henke stannade på 112 pinnar och det är riktigt fint facit på 82 matcher.

Igår följde man såklart kvalhockeydramat och fick se AIK säkra elitseriekontraktet. Kul för Stockholms hockeyn.

Nu ska jag ut och springa några kilometer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0