185

igår blev det inte mycket av träningen pga data krach i gymmet och att min vad inte kändes bra :S. Idag skulle vi göra ett nytt försök och det gick bra vi tränade rygg med fokus mittpartiet. Sedan stack jag upp på åsen och avverkade 5 varv på 44:41,7 fördelade på varvtiderna *08:42,4 *08:51,8 *09:02,0 *09:06,7 *08:58,7 Jag är absolut inte nöjd med dessa tider men skönt att se att man höll ett ganska jämt tempo iaf. Jag kände av min vänstra vad och känner på mig att jag kommer få betala för detta. Kan mycket väl bli vilo vecka veckan som kommer.

Annars har inte dagen bjudir på så mycket mest jobb. Jag åt dagens lunch på sarra idag det blev spaghetti med köttfärssås och det var riktigt gott och bra kryddat. Ikväll blir det förmodligen häng med JHanse och Nygren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0