183

Ja idag känner jag verkligen att jag fått ut något av dagen. Vaknade klockan ca 08,45 av att Linus "Tjommen" Larsson plingade på och var redo att städa min bil efter en liten accident igår natt :) vilken kille! Sen efter att ha käkat gröt frukost så tog jag på mig skidorna och åkte en sväng.

Kom hem drog igång tvätten, kollade tipset, pantade, handlade och började laga mat så småningom. Nu har jag precis avnjutit en riktigt klassiker bestående av makaroner och köttbullar. Tänkte räkna lite matte sen blir det att sticka ner till pappa och bror vi ska laga mat och så. Nästa vecka tänker jag ta vilo vecka inför en tuff period 5 som börjar vecka 38 :P

Igår kväll var man på invigningen av Olearys Night Club. Det var väl inte så mycket folk som man hade hoppats men kul iaf. Det nya dansgolvet spelade grym musik riktigt euroclub känsla där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0