176

Idag vaknade jag och hade sista dagen av viloveckan framför mig men jag kunde liksom inte slappna av. Så det blev en sväng in till Arboga och teknikbacken där jag sprang lite backe och körde intervaller. Känns bra att få ur sig lite spring i benen. I morgon blir det gymmet igen och ett riktigt roligt bröstpass :D.

Annars har helgen varit skoj med utgång både fre och lör träffade lite nytt roligt folk och dansade en hel del. Men jag kan fortfarande inte förstå vart alla mina penagar tar vägen, Jag dricker ju inte så det är ju inte på sprit iaf och inträde betalar man ju bara en gång. Igår spelade jag inte så mycket heller men men man lever bara en gång. Därför ska jag se till att göra något kul av alla penagar

kolla Bilddagboken.se alias Riksost för bildspel på Monstret Marco Burger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0