175

Ny dag ny vecka det känns rätt bra. Jag brukar uppskatta måndagar faktiskt, minst omtyckta dagen är tisdagar så i morgon kommer jag inte vara super sugen på att vakna. Blev iaf en hel del gratis träning på jobbet idag när vi bubbade tegel och sprang på 45 + gradigt tak.

Men efter en låångt vilovecka såg jag fram emot ett gympass med Hanse. Bröst och mage på programmet och bortsett från mitt underliga sendrag i ryggen så kommer vi garanterat ha träningsvärk i morgon. Jag avrundade med några varv på åsen. Jag tycker om dig åsen <3

I morgon ska vi ta fram typsnitt och kolla storlekar till Team Mercu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet men det funkar inte att ta en ny rad av någon anledning, om du kollar i tidigare inlägg så ser du att jag gjort en punkt på varje tom rad :P enda sättet att få en tom rad, der irreterar mig nå fruktansvärt ska du veta haah

2009-09-14 @ 21:14:33
Postat av: charlie

Jag vet men det funkar inte att ta en ny rad av någon anledning, om du kollar i tidigare inlägg så ser du att jag gjort en punkt på varje tom rad :P enda sättet att få en tom rad, der irreterar mig nå fruktansvärt ska du veta haah

2009-09-14 @ 21:14:47
URL: http://charlieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0