163

Idag var det dax för första långrundan på asfalt. Kändes relativt bra med tanke på att jag inte gick en enda gång och inte hade några större besvär med värk osv. Det som slet mest var så klart vaderna men även armbågslederna och ryggen.

När jag var ute och sprang och fix you (Live) spelades upp i öronsnäckorna var det något som hände. Tårkanalerna öppnades och allt kom ut jag tömde systemet kan man säga. Efteråt kände jag mig tom som en ny sida i ett kollegieblock. Riktigt skönt!

Ikväll ser det ut som det blir avskedsfest för Hurre och Axel dock i liten och gammal hederlig stil. Alltså kommer vi bara vara de närmsta grabbarna :) mysigt

Hur många kan det vara på en auktion i Valskogtrakterna? idag när jag sprang så for jag förbi en auktion och det var fan mer bilar än på hockeymatchen igår kväll. Vad köper folk där? gammal skit? fast vem vet det kansek bodde en miljardär där som nu sålde guldtackor efter sin plågsamma död i Norrtälje förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0