127

Jag låg inte på latsidan igår bara för att jag inte uppdaterade bloggen. Jag sprang en mil på lockmora och tränade mage/hoppreps intervall. Sedan blev det dags att räkna matte och kolla den spännande upplösningen av allsvenskan. Och AIK vann som många experter hade tippat innnan match.

Men efter matchen hände något som fick mig fly förbannad, AIK supportrarna klippte sönder nätet på målet för att ha som souvenir. Alltså vilket jävla sätt! hade jag varit vaktis på Ullevi hade jag atgit en kratta i lättmetall och slagit huvet av dem allihopp. Är det något jag respekterar i sverige så är det fotbollsmål på stora arenor...

Idag blev det återigen mycket matte (prov i morgon) men hann även med ett hopprepspass. Riktigt kul och varierande, hjärtat får verkligen pumpa på.


Kommentarer
Postat av: Dejp

Kul att läsa att repet kom bra till pass! :)

2009-11-02 @ 23:58:10
URL: http://dapus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0