123

åååhhåååå Fredag! Slutade en timme earlier. Hem dricka lite soppa på blåa bär sen stämpla ut och plocka 5 varvs på åsen. Kändes helt okey och sista varvet tycker jag gick så extremt bra att jag funderar på att aldirg mer springa åsen för att inte förstöra mitt goda minne därifrån.

Har lagat en gulasch hemma hos Jögge och nu kolalr vi tv och tar det allmänt lugnt och stillsamt. I morogn bitti väntar hårt hopprepspass och mitt hemprogram "Champ" jag kan skriva upp på en blå lapp att det inte är många som pallar det!

" Den norska pojken drog av tjejen trosorna och såg att hon var rakad! - ikke noe ull, utbrast han?
flickan tittade på honom och sa: Ska du knulla eller virka? Trevlig HELG "


På jobbet idag hörde jag en rolig sak. Carin modern i huset försökte få Ludvig att ta över deras rum så kunde de ta det nya rummet. Då svarade LUdde iskallt " aldrig i tiden, det rummet bygger bable åt mig :) "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0