120

Vecka 46 började med jobb as usual. Team Bable fick förstärkning i och med praktikanten Jerry :). Nerå han heter faktiskt inte Jerry hehe Kimmo är hans riktiga namn. Vi brädade och pappade halva taket ute hos Rohm idag. Skönt flås gubbar!

Kom hem sprang till Kunskapsporten och gjorde det resterande av prov nummero uno. I morogn ska jag börja ta tag i det som så småningom ska bli prov nummero dos. Känns halvsegty att jag ska rökna igenom 3 kapitel och lagra allt i min vakumfulla skalle.

Sen blev det Gym (Bröst, axlar) inne i period 1 igen hahah. 12-14 repetitioner det bränner nå djävulskt. Efter det gick jag en våning upp och lirade lite innebandy med ett gängpojkar och flickor. Kul att komma igång med bandyn! Sedan hade jag sån tur att min syster hade match på planen bredvid så kollade på slutet av den sen. 4-4 mot Surahammar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0