118

9/11 today. Ska firas med en mandarin i duschen!

Nej nej nu blev det fel självklart ska jag inte FIRA, jag ska mer tänka över hur alla nära och kära till de döda känner.

Idag blev det hipp och hopp från Ryding i öst till Mats i väst. Från utbyggnad till fönsterbyte. Det gick helt okey, Jag och Kalle löser det mesta för det mesta. Men en lite läskig sak som hände idag ska jag berätta om. Jag skulle krypa in under ett skrivbord och sätta i kontakten i uttaget, men det var ganska trångt och intill väggen låg en hemgjord nalle i skottskrutigttyg. Jag ville helst inte röra vid dess tyg men det blev liksom oundvikligt, jag kunde inte hålla mitt håriga ansikte borta utan till slut så tröcks jag in mot den hjälplösa nallen. Jag liksom pressade han mot den hårda plyfa väggen...så här i efterhand känns det lite jobbigt men det går nog över.


har hunnit med en sväng på gymmet. Mjölkade ur armarna och körde lite hopprep (y)

* Matte

* Middag

* Arga Snickaren

* rest for succes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0