117

Idag blev det träningsfri dag. Inte för att jag inte hade inspiration eller lust eller så. Utan för att jag idag behövde göra en hel del andra grejer.

Jag har tvättat kläder, färgat håret i någon mystisk djungel brun färg. Jag ahr dessutom räknat matte och lagat mat det blev chili con carne idag. Sen var jag även en sväng till mor och syster bjöd damerna på lite julmust. Jag vann ju på triss idag så var tvungen att fira lite. (25*2)

Har även mellan mina saker att göra gjort lite små plock här hemma som att ta ner två hyllor och byta lakan i sängen. Det är skönt med fix och trix dagar ibland :)

På Sarajevos pizzamenyer står en helt otroligt bra textrad : "Vår pizza är som en saga, alla äter ingen klagar" är det inte löjligt bra??? ja jag ska iaf käka pizza där i morgon (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0