114

Igår blev det hockey. SSK-DIF 08 derby och en förjävla rolig match att kolla på. Det var böljande spel och chanser åt båda håll. Men slutresultatet 1-3 kändes i efterhand ganska rättvist. På tisdag bär det av igen då är det Timrå som gästar kringlorna.

Idag har jag ahft en sån där aktiv dag. Började med att äta frukost sen blev det matte studier. Sen drog jag på mig löparskorna som inte är så mycket skor längre. Men avverkade ca 1.3 mil på blandat underlag. Kändes grymt bra förutom att jag blev jävligt hungrig efter halva sträckan. Men endorfinet gjorde hungern mindre besvärlig.

Sen blev det omladdning med lasagne. Löpte ner till gymmet och pumpade ben!
Efter all träning och skön dusch gjorde jag Ica och lagade en härlig måltid i det lilla isärplockade hemmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0