111

Oj shit ´vad längesen jag skrev några rader här. Onsdagen började med att man försov sig till 07.39 :S ruggigt irriterande och dryygt. Jag ska tillägga att jag försover mig mycket sällan och brukar det hända så är det några minuter som gäller. Detta var alltså mycket ovanligt och en lika ovanligt dålig start på dagen.

Sen när man höll på att byta om till civilkläder på lagret. Ringde min mor och frågade om jag ville ha svininfluensavaccin, sagt som gjort så for jag ner till vårdcentralen och showade bicce för en sköterska och tog sticket. Efteråt sa sköterskan "jaa nu fick jag ju se din muskelösa arm också" tydligen omtalad där nere.

Kom hem lite senare än vanligt, blev iaf gymmet "axlar och mage"

I morgon väntar löpning...

Matchen igår var riktigt bra slutade 4-3 efter sudden. Jag hade tippat 3-2 vilket var resultatet vid 1.07 kvar av matchen. Timrå tar ut Åkerlund och trycker in 3-3. Surt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0