108

Träningen idag bestod av en löptur runt Granhammar. Tog ca 36 minuter.

Har även gått ärende på bolaget och räknat massa matte idag. Känns rätt skönt att räkna bort lite sidor i boken men så fort man upptäcker att det är 102 sidor kvar så blir uppförsbacken lite jobbigare....

Var även en sväng ner på Sarajevo idag när jag beställde lunch (Langos). Jag satt i mina lugna tankar och spelade lite quadrapop när plötsligt en dyngrak "Anse" (känd kungsörare som har en klassisk vit kallufs) dundrade ner i golvet och höll på att välta bordet bredvid mitt. Hans blick var tårfylld när han flera gånger bad om ursäkt och han tittade på mig och frågade om jag kunde hjälpa honom upp, När jag hjälpte han upp så möttes våra blickar och han öppnade sig " Jag är så full, jag tänkte på henne och...jag ber om ursäkt verkligen...förlåt" jag kunde inte annat än å tycka det var tragiskt och sa "det är lugnt, se till å komma hem i gott skick nu".

Maskerad ikväll, tyvärr är jag måttligt laddad vet inte varför. Men ska iaf dit och säga grattis så får jag se hur länge jag blir kvar.

Mitt projekt med Schöttis träningsprogram går framåt minst sagt! jag ska försöka fullborda det i morgon förmiddag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0