100

Just idag är det 100 dagar kvar till dagen D. Dagen då jag ska åka i Gustav Vasa's skidspår. Det kommer bli 9 mil med förhoppningsvis skinande sol och glimmrande snö. dagens träning bestod av armpass på gymemt och sedan x antal km intervall löpning.

Igår blev det endast en riktigt tufft magpass på gymmet för jag skulle hinna till Södertälje på match. Mitt kära modo förlorade drabbningen med 3-2. Kändes riktigt tungt då det var en så kallad 6 poängare.

Idag på jobbet dök det upp något som kryddade hela dagen. Vi kom åkande i mörkret med vår skåpmerca då det på vägen låg ett litet rådjurskid. Det var dött, så jag gick ut och drog det till sidan men det var riktigt läskigt. Den tittade med uppspärrade ögon på mig och så var den grymt tung för den hade svällt upp i magen av någon anledning. Vi tror att den ahr ätit något ohälsosamt eller stressats ihjäl. Kanske tappade dne bort sin mamma och sprang för glatta livet då hjärtat helt plötsligt slutade slå i den unga harmlösa kroppen.

Förra lördagen var det en mr Nygren som var med ut på krogen. Och denna man gav mig grymt mycket smicker. Kan inte sluta att le inombords när jag tänker på det. Så jävla kul att höra att man kan göra någon så tacksam genom att bara dela med sig av lite kunskap man samlat på sig. Skit kul! Jag saknar Humle på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0