305

Passade på att köra ett tungt armpass och ännu tyngre terränglöpning när man slutade en timme tidigare ;).

På min löprunda uptäckte jag två bisarra saker, det första var två fotbollar av märket adidas som låg mitt i ödemarken?  sedan sprang jag helt plötsligt förbi en skylt med texten "Sagoskogen" hallå? vem sätter upp såna skyltar där det inte ens finns någon stig att vandra på. Hur som helst så blev min löpning lite roligare när jag kunde springa och fundera på vem som gjort just den här skogen till sagoskogen. Sedan hängde det en tummvante i ett träd men det satte sig inte så mycket på minnet, jag drog mest slutsatsen att någon bortkommen unge gått vilse och använt de ovärdeliga vilse kunskaperna som man samlade på sig i lekis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0