Taste the flavour of violence

Jag stötte på ett gäng smaker och dofter i gårdagen som fick mina välvuxna ögonbryn att göra cirkus entre. Jag tänker ta upp 3 stycken som har fått mig att tänka i konstiga banor första exemplet är en chokladpralin i en paradis ask den heter höstnougat? hallå hur smakar en nougat på hösten är det någon skillnad mot sommar nougaten? underligt är förnamnet sen så var jag tvungen att köpa duschtvål och mitt val föll till slut på en som doftade "spring rain"  alltås hur fångar man in doften av vårregn. Det verkar som ett tufft jobb iaf, jobba sisådär 2 veckor om året för det är ungefär så ofta det regnar på våren. Sen såg jag att min mamma hade en handtvål som doftade fjällbäck/blåbär för det första måste det vara otroligt svårt att fånga in fjällbäcks doften på det ska du korsa den med blåbärs doft. De måste vara väldigt utbildade på såna där ställen där fantasidofter blir verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0