Everybody sleeps when I'm awake

Klockan står på 02.29 vad gör Kim då? Jo han går upp i lugn och ro, kissar, kokar gröt och brer två knäckisar. Sedan går han och sätter sig i soffan utan att fundera några längre stunder på varför det är mörkt ute. Sedan slår han på tv:n och blir lite fundersam när det inte är nyhetsmorgon som vanligt. Men Struntar i det faktumet och sitter kvar och äter upp sin frukost i lugn och ro medans han tittar på ett avsnitt av Ally McBeal och ett av Arkiv X. Hallå varför händer detta alltid mig kan jag inte sova som vanligt folk och kliva upp 05.40 som vanligt. Jag har varit extremt trött idag EXTREMT! Det här som ska vara min vilovecka. Heheh men allt har något gott emd sig jag kommer nog till exempel somna som en stock ikväll. I morgon åker jag till Peace & Love i Borlänge så skriver igen på söndag kväll. / Take care Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0