274

Igår blev det tufft rygg pass vilket lille jeppe tyckte var skönt haha sen så blev det alle man ut idag. Vi fick ihop 9 rätt av 12 möjliga :P ganska nöjda men vi ska fan ta minst 10 nästa vecka. Vi avrundade träningen på gymmet med ben och triceps, det förklarar varför jag går som en gräsand. Men det känns mycket bra nu. veckan som kommer innehåller både student och födelsedag så jaga rh mycket att stå i men träningen kommer inte att få flytta på sig för det.

Jag såg Sverige-Danmark i går och man ska ju inte spela med hjärtat så jag satsade 130 kr på danskarna, vilket resulterade i 488 kronor i fickan. Vann även på både lotto (53 kr) och triss (50kr) fan nu börjar man bli lite tjock på fickan känne jag hahah

Kommentarer
Postat av: Nygren

Lyx för dig som kan gå som en gräsand, jag kan inte gå alls. Lite besviken att vi inte kolla upp vilka frågor vi hade fel på dock:(

2009-06-07 @ 14:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0