Svärdfisk hugg i svärdets ljus från månskenet

Ni vet författaren Stieg Larsson, ja han som skrev milleniumserien sen tog han sitt liv. Han var ju inte ens känd när han levde, inte ens hans mamma visste vem han var. Men han dog ju som sagt och då uppmärksammades hans verk skala större och nu är de ju film också.

Men jag vet en sak som ingen anna vet. Stieg Larsson är vid liv han är endast försvunnen inte död som alla tror. Jag har via några källor hört att han jobabr på en Lettisk lantgård som hönsutfodrare. På kvällarna snickrar han på den perfekta ursäkten för att kunna göra comeback i rampljuset på svens mark.

Man förstår ju att han har en viss börda på sitt samvete, förstå själva att komma tillbaka och liksom "tjena det är jag Stickan :) ni vet det där om min död, det var bara ett practical joke. Hahaha vad många som skulle skratta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0