216

vaknade idag och kände mig sjuk, illa när man är så sugen. Men jag gick en lång promenad och tränade lite ben på gymmet. Sen blev det god oxpytt och lååång powernap i sängen. Jag ska nog börja gå på promenader mer ofta en nu det är grymt skönt att rensa skallen på detta sätt, tänka på saker och ting man vill förändra saker man saknar eller bara grejjer man drömmer om. I morgon siktar jag på att må bäst så ska jag ta en tur på skidor och sen blir det stenhårt gympass (Bröst/Mage)

Kollar på Beck pojken i glaskulan, Jag hade glömt vem mördaren var men det tog mig bara 7 ynka minuter. Sen såg jag mördaren och det var en liten kommentar som mördaren fällde för att jag skulle sätta dit han, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0